NOOB vs PRO HIZ TRENİ YAPI KAPIŞMASI !! – Minecraft

Minecraft ama hız treni yapıyoruz bugün Hasan Pro oyuncu ve Samet hız treni yapacak sizce en güzel treni kim yapacak yoruma hemen yazın ve daha fazla böyle video istiyorsan aşağıdan bedavaya like at Ayrıca kırmızı abone ol tuşuna da tıklarsan ismini ekrana koyuyorum bir sonraki video senin de adın ekranda çıkabilir Arkadaşlar hoş geldiniz sefal

Getirdiniz bugünkü videomuzda Hasan ve proj ile beraber ne yapıyoruz gençler biliyor musunuz bilmiyoruz abi Tamam o zaman hazır olun söylüyorum mükemmel hız treni yapacağız treni yapacağız arkadaşlar Yapı kapışmasına daha önce hiç yapmadık şimdi nasıl yapacağınızı gösteriyorum Hasan iyi dinleyin gençler Bu ders çok önemli Çünkü bunu Yapması çok zor Sadece

Prolar yapabilir nolar dandik yapar bakalım kim Noob olacak kim Pro olacak hep beraber göreceğiz arkadaşlar tabii ki de ben Pro olacağım Yo ben Pro olacağım göreceğiz Hasan ilk önce ben öğreteyim de bunun adı nedir Söyle bakayım Pro oyuncu tren vagon tren vagon güzel güzel Ray Evet aferin ama ne rayı

Bunun adı ne rayı hız hızlı hızlı Ray Hayır Hasan Eray ne kadar komik espri Neyse ben gidiyorum tamam tamam tamam şaka yaptım ya ben T Kızıl taşla yiyor adam adam Redstone Aynen doğru Pro oyuncu biliyor Hasan sen Hiç bilmiyorsun ya neyse İlk önce bunu koymanız lazım arkadaşlar trenimiz Hasan ne yaptın sen

Yolcu bozuyorsun rayı ya koyma bir şey Allah Allah bozdun sen şu an al olmuyor bozdun Tamam Şunu Tak çıkar yap sana ben yapma dedim Allah Allah Dur şimdi ellemeyin öğreteyim arkadaşlar mesela yolu Buraya doğru yaptım ya arkadaşlar sonra devamında beyazdan koyuyoruz beyaz yoldan Aha gördün mü Bak gördün mü işte

Böyle birleştiriyoruz buradan mesela böyle yapıyoruz hop yol böyle tehlikeli bir yol arkadaşlar sonra buradan Böyle yaptık hop bu tarafa doğru gittik daha bitmedi Arkadaşlar şimdi şöyle bir şeyler de yapabiliyoruz Mesela ben yükseltmek istiyorum Anladın mı seni yukarıya çıkartacaksın böyle roller coaster misali olmadı diyelim sarmadı daha zevkli bir şey olsun istiyorum daha

Böyle Hasan’ı dünyalara gökyüzüne uçurmak istiyorum şöyle yapıyorum Hop hadi Buradan da Hasan’ı göçüğün buraya arkadaşlar mesela izleyin Buradan da böyle Mesela örnek olarak örnek verdim hop geri aşağı indirdim Hocam hocam zikzak nasıl yapılıyor zikzak koyuyorsun kendi oluyor birleşiyor kendisi Anladın mı şimdi Hayır hayır hocam şey var

Ya o da kendi oluyor çok fazla kafayı karıştırma gel şimdi buradan bunu çalıştırmak için arkadaşlar ne yapıyoruz like istiyoruz Hasan like istiyoruz like olmadan çalıştırmam ben karışmam Arkadaşlar kimse like atmamış Kusura bakmayın nerede like nerede geliyor hani geliyor Yo gelmiyor Az çok az Pro oyuncu kaç like gelsin kaç

Like gelsin bu videoya yaz bakayım 5.000 mi 10.000 mi 15.000 mi kaç bin like Hasan sen söyle abi Bence 12.500 like gelsin o 12.500 mü bakalım Pro oyuncu kaç diyor Pro oyuncu yazamıyor 2 saattir herhalde yazmayı unutmuş 12.500 Allah Allah çok farklı bir şey söyledin yani İkiniz de aynı şey söylemeyin Arkadaşlar

Like’lar geldi mi Evet herkes like atıp abone olduysa şimdi Teşekkür ediyorum Sizlere O Geliyor geliyor Tamam tamam like’lar geliyor Güzel güzel o zaman çalıştırıyorum burayı Hasan’ı fırlatıyorum Hazır mıyız Hasan uçuşa Hazır mısın Evet şey şey abi sanki şey uzaya giden astronot gibiyim Hadi Aynen aynen uzaya giden astronot gibisin Şu an

Seni de bir sıs treniyle yolluyoruz arkadaşlar birazcık uzaya gideceksin havalanacak şurada korkma tamam mı Tamam abi ben Ben korkmam yolla bir besmele çek bakayım Bismillahirrahmanirrahim Allah o zaman yürü hop tamam ha bu fragman daan Bunu size göstermek için yapmıştım Evet bunu kapatıyoruz Şimdi arkadaşlar sizlere de bir bakayım çalıştırayım sizlere

Öğreteyim gelin gelin Sizin mekanınız burada kimse birbirine bakmıyor Hasan oynama bak sakın oraya bir şey koymayın Ora benim mekanım Burası Pro oyuncunun mu olsun hasanın mı olsun Hasan Burası Pro yerine benziyor Pro oyuncunun olsun Pro oyuncu Sen bir yapmayı dene bakalım bir başlangıcını yap yapabilecek misin Ona göre gideceğim ben Evet güzel

Redstone koydu arkadaşlar bakalım devamını yapabilecek Tamam güzel güzel bir tane daha koy bakayım Oo güzel Tamam öğrendin Tamam daha gerek yok Hasan sana Bakalım şimdi kimse birbirine bakmayacak birbirinden kopya çekmek yok tamam mı hız treni oyun parkında gibi düşün hız treni yere yapacaksın Oo Hasan dümdüz nasıl yaptın lan sen dümdüz harbiden

Yapm O ana Hasan İyi Fikir tren burada yan döner a Ne oldu lan bir şey patladı Allah füze patladı pronu iyi misin pronu İyi tamam pronu da sıkıntı yok benim tarafta sıkıntı yok Hasan Oha bak bak ne yapıyorsun Ben de senen fikir çalacağım şim Bekle bekle Tamam ben de başlıyorum gel gel

Gel Uç Uç gel uçurayım seni Hasan Bir deneme yapalım mı buraya bir koysak dur sen de Beni Uçur Deneme yapacağız arkadaşlar çalışacak oğlum in L Ben uçacağım Selamünaleyküm arkadaşlar bir deneme yapıyoruz yırmağa gidiyorum Hasan bu ne yan döndüm Oğlum çok zevkli ama burada kaldı geri gidiyor Has senin matematikte bir hata var

Yine çekiyoruz Arkadaşlar şöyle şöyle şöyle u Yola bakın ben de şöyle yapacağım abi Efendim ne yapıyorsun abi sen İyi sen ne yapıyorsun Ben de iyi işte seni sormalık yol yapıyoruz Hasan ne yapacağız y ne bileyim sanki benim [Müzik] yerimdeyim Hasan ya Allah’ım ya rabbim sanki çok güzel yaptın da senden

Çalacağım Sen güzel mi yaptın yaptım ya orada u u u sen benimkini gör Bir de sen benimkini gör sana zikzaklı yol yapıyorum Hasan zikzaklı yol Tabii ki arada Redstone lı koymamız lazım ki trenimiz hızlanmaya devam etsin Güzel şimdi buradan Hasan’ı şöyle bir yükseltelim arkadaşlar Ya niye beni yükseltiyorsun oğlum seni uçuracağım birazdan rahat

Ol gökyüzüne çıkacaksın hasanu dünyanın en iyi roller coaster’ı korku gerilim adrenalin dünyanın en iyi hız treni Samet parlak Luna parkında Evet bu parka çocuklar giremez ı 15 yaş Pro oyuncuyu dışarı alalım seni dışarı alalım Ben 15 yaşındayım Pro oyuncu Benden küçük Evet Pro oyuncu nasıl küçük ya 1617 yaşındaydı o gitgide küçülüyor

Mu yoksa yalan söylemişti O konuşamıyor diye nasıl sallıyorsun Hasan ne sallayacağım Hasan var ya böyle bir hız treni yok arkadaşlar bir deneme yapmam lazım benim bayağı bir yaptık Evet girişimiz başlangıcımız buradaydı şimdi Bir denememiz yapalım şöyle bir koyalım lan Araba gitti neyse dur bakalım araba boşken gidiyor mu Ona bir bakalım Evet

Yükseldi buradan aşağıya doğru gidiyor Evet güzel güzel Evet burada Redstone ihtiyacımız var şöyle hızımızı veriyoruz orada tekrar bir hızlanıyor Evet zigzag yeri buradan yukarı çıkması için Redstone arkadaşlar buralı çalıştırıyoruz Evet mükemmel Şuraya da bir Redstone koyalım hop bunu çalıştırdık Aa burada kalıyor arkadaşlar hemen cilik buraya müdahale ediyoruz ve

Redstone koyuyoruz tak dedik bağladık Tamam Hop dedi hızlandı tamama tam güzel güzel güzel devam ediyor hop yukarıdan aşağı birden bire giriyor Hasan yemin ediyorum var ya o kadar eğleneceksin ki hayatında bindiğin kar eğleneceksin en iyi hızlı tren olacak yani anladın mı aynen aynen John ven diyorsun yani Yok abi Ben diyorum ki

Benim yaptığım herkesten iyi görürsün Hasan görürsün Şimdi arkadaşlar Bence bu kadar büyüklük yeter Baksanıza şuraya u Oğlum bu Pro oyuncunun mu yukarıda Tepede bir şey görüyorum ben Oha Pro oyuncu Çok dik ya ış zorlu bir şey zorlu bir şey galiba Neyse sıkıntı yok şimdi bitiriş imizi yapacağız Arkadaşlar

Burası Son Durak burada artık bitiriş imizi yapıyoruz o kadar güzel yaptım ki hani diyeceksin ki Oha Hasan bu senin aklına nasıl geldi oha Hasan bu senin aklına nasıl geldi Evet komik değildi yalnız Neyse komikti B şimdi başlangıç noktamız neresi Arkadaşlar burası değil mi Tamam o zaman ne yapacağız insanları

Biz içeriye Ben şuradan anlay başç noktam nerede lan şimdi ha lunap part dediğin renkli olur arkadaşlar kırmızı sı renkleriyle güzel bir şey yapacağım Galatasaraylı olduğum için bu renklerle yol yapacağım şimdi şöyle bir yolumuz olacak tamam devam ediyoruz Oğlum bak Biri bana Bomba mı atıyor ne oluyor bir şey patlıyor ya

Rahat durun çok kötü yaparım oğlum Efsane bir şey lan bu Oğlum ben sim güzel dedim Has bayağı zevkli dedim Sakalımız yok inanmadın budim bunu heram Ç eğlenceli arkadaşlar size bağlı çok like gelirse çok abone gelirse herkes beğenirse daha fazla çekeriz deil mi Evet ben bakıyorum izleyicilerimiz sevdiyse çekiyoruz sevmediyse çekmiyoruz

Arkadaşlar o yüzden siz ne isterseniz o olur yerlere şöyle taşlar düşüyoruz arkadaşlar desen misali Mimar mı olsaydı Hasan ya harbiden dekorasyonum güzel aralara koy benim karım acıktı ya beni doymam ki A O Zaman şarkı söyle Hasan şarkı karın doyurur uzun zamandır söylemiyordu Evet bizlere ne söyleyeceksin Hasan Bey hangi şarkı söylem istiyorsun biz

Efkarlı bir şarkı söy efkarlı şarkı Evet birazım iin iyiiz efendim birkım Niye böyle konuşuyorsun Hasan Allah Allah Tamamdır abi hemen seni afkar andırım Sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadar yakınsın Yanarım yanarım ateşlere yürürüm yarım kıım savrulur denize yağmurlara karşı bu arada ben seni şarkı söyleten kendi büfemi yapmış bulunuyorum satış

Yerimi hazırladım Bu arada A ben de tam yapıyordum Evet güzel bir satış yeri yaptım ama kapısı yok şuraya bir kapı ekleyelim güvenlikli bir kapı Evet şöyle Demir Bu kapı nasıl açılacak arkadaşlar diye sorarsanız sıkıntı yok hemen cilik şu tuşla böyle açabileceğim buraya koyduk Çünkü bir jeton bir Elmas şarkıcı mı olsam ya

Olasan parak şarkıcısı Şarkılarım boy boy izleyin beni Toy oy Olmaz böyle boy boy sepet sepet yumurta gel biraz bize boy boy Evet güzel başka böyle lun park oyun parkı gibi yerde ne olur başka yiyecek bir şeyler satılması lazım Evet arkadaşlar yemek yemek için senat abi öyle bir şey yaptım ki benim şeyin

Sonunda şey var neyin sonunda şey var büfe var ne yolun sonunda Büfe mi var he insanlar acıkca direkt oraya gidecek Oğlum bak benden bakmıyorsun değil mi Benim de Çünkü öyle Hayır ya Hasan nasıl hep benle aynı şeyi düşünebiliyorsan benimki benim önünde Bu arada bu şey mantığıdır Yani insanlar Zen bu

Yolculukta böyle susar yani yemin et bakm abi bakmadım Neyse şu an yapacağım şey aklına gel Hasan ne oluyor oluyor oyun bozuldu Nasıl oldu ben buraya blok koymadım kendi koydu an Allah Allah kafayı yiyorum arklar Anlamadım ki ya Ne şöyle yapalım şöyle Oley tamam güzel bu sefer arkadaşlar buraya güzel camlar

Ekleyeceğim hangi renk cam Uyar buraya turuncu tabii ki de ama Beyaz da güzel olur ya açık renk olsun arkadaşlar full Tup turuncu olmasın şöyle yapalım Pro oyuncu nasıl bir şey yaptı acaba Ben de merak ettim arkadaşlar Aslında son ben de merak etmedim değil yani gidip baksak mı arkadaşlar bu

Aralar Karneleri aldınız tatildeyiz şu an takdir alanları tebrik ediyorum teşekkür alanları tebrik ediyorum hiçbir şey alamayanlar yine tebrik ediyorum çünkü dersinize çal çalısan arkadaşlar çalışmadan tebrik etmiyorum çalıştı tebrik ediyorum çalışıp yapamayanlar da olabilir değil mi Hasan Mesela ben yani sen çalışmadın ki çalıştın mı Ben çalışmadım ama teşekkür aldım O

Helal Ben şimdi diyorlar ki lise çok zor falan diyorlar tamam mı Ben 9 sınıfta sıkı çalıştım Bütün derslerim hep 4 5 iyiydi yani baktım o kadar da zor değilmiş yani demek ki yapabiliyorum o zaman diğer yıllar çalışmadım Anladın mı abi sını zor değil sınıf çok zor diyorlardı o şey ortaokuldan 9 elbiseye geçtiğin

Için Evet dersler değişiyor ya fizik kimya biyoloji falan geliyor ayrılıyor Ya evet fen ayrılıyor matematik geometri ayrılıyor Ya Hasan bunlar sıkıntı Bana mı söylüyorsun sıkıntı Tabii bunlar bura bizim marketimiz olacak arkadaşlar Samet parlak Market markette araba mı satsam lan uçak falan mı Oha oğlum Market oyuncak satacağım oyuncak

Güzel iyi satılır Vallahi iyi satılır Hasan çalma oğlum fikrimi Aha arabalara bakın hepsini koyamıyorum Ya bunlar ne sığmıyor mu Neyse şunları koyalım uçak da koydum ayv yedik abi neden Abi çok büyük ayv yedik Hatta bozuldu mu senin tren yolu Evet benimkini bozmadı Hasan abi ne yapacağım

Ben ayva yedik AB bir ik tanesini kır yeniden ş yap abi yok bana yardım et Ben yapamam niye geriy doğru tane kıracaksın ama o karık yapamıyorum Allah Allah nasıl bir şey lan Hasan ne yaptın sen bekle şu marketi bitirip Geliyorum hemen Neyse markete o zaman Arkadaşlar şu yiyeceklerden

Koyalım biraz o be Ben Mahvoldum Aa Hasan’ın yer gitti Hasan yoksa Noob mu olacaksın tam no Hasan mı geliyor arkadaşlar bunları reklam için koyuyoruz insanlar görüp gelsin diye dışarıdan Evet biz ne satıyoruz ekmek et biftek elma hop karpuz satıyoruz kek kurabiye pasta her şey satıyoruz arkadaşlar bunları da içeri koyacağız

Kesin içine Eğer satın almak isteyen olursa bunları vereceğiz zat kesin içine mi koyuyorsun kesin nereye koyayım chest chest chest küçük şeylere takılmayalım Kamil Evet güzel oldu Tamam beğendim bura jeton satma yeri bura Market burada bizim mekanımız yolu tam abü yapacağız helal lan Aferin şöyle yapalım Benim pek bu tarz

Işler şöyle yapalım Maşallah Maşallah Maşallah Maşallah Maşallah Maşallah Evet arkadaşlar şimdi deneme vakti bakalım gerçekten mapim çalışacak mı başlangıcımız buradan olacak evet Bismillah diyoruz Arkadaşlar şöyle koyuyoruz Selamünaleyküm Benimki çok fena oldu Evet şu ana kadar güzel çalışıyor Evet ilerliyoruz Allah Allah burada çok hızlandı ne oluyor allahını seven defansa gel gelsin ne oluyor

O ölüyorum Tamam çalışıyor ölmeden tamamladık Hasan var ya inanılmaz zevk alacaksın çok zevkli oldu benimki sizinki bitti mi of ben niye bozdum yine ya sen yine mi bozdun oğlum böle bahal şuraya şuraya Ne yaptın lan sen Pro oyuncuya bak u u u Oha bakayım Benimki de güzel ama bence ya Oğlum hepimizinki

Güzel olmuş yol mol da var benim Pro oyuncu senin Bittin mi Ne kadar kaldı taba yaz bakayım oğlum Pro oyuncu harbi Pro yapmış bu ne Bir sürü yer yapmış mekanlara bakın oraya araba parkı falan yapmış Hasan ne Hasan bitti mi ya ya Nasıl bozabiliyor ya Yine mi bozuldu Nasıl bozabiliyor ben

Ya bitti diyor Hasan Pr uncunun bitti benim de bitti Bir tek senin kaldı Ne zaman bitiyor söyle abi bitmişti E bitemedi bir bir türlü bitemedi H arkadaşlar o zaman hasana bir Troll yapalım ya si çaktırmayın ha çaktırmayın öyle bir görünmez olalım Hasan büyük mü yaptın küçük mü

Yaptın nasıl bir yer yaptın Hiç sorma be abi be Hiç sorma be abiciğim ya Bakalım bakalım yani o kendi yerim için diyorum Bakalım diye sana da bakacağız Sana tabi bakacağız mı bakacağız ha bakacağız duba Yok bir şey yok Hasan tren rayın içinden Bedr çıkıyor mu şimdi Nasıl oluyor bu Vallahi bilmiyorum da

Abi yani tek istediğim şey bana yardım etmeniz ya yardım mı edelim Aynen tamam süper kahraman Samet geliyor süper kahraman asan yardım istedi arkadaşlar tamam bırak tamam bırak Bitti Bitti bitti bitti Bitti bitti bitti Ama bekle bir kere kontrol etmem lazım Tamam sen kontrol et sen de o sra o zaman ilk

Önce Pro Ben Kendiminkini kontrol ettim Pro oyuncudan başlayalım oam oo inceliyoruz Şimdi Hasan da gelsin bekleyelim beraber inceleyelim Evet Pro coaster adını vermiş çok iyi isim Hasan beğendim ben bu ismi buradan başlıyoruz galiba etrafı tanıt önce etrafı tanıt Pro oyuncu ne var neler yaptın Aha bir Elmas eşittir bir bilet Oğlum hepiniz

Benden mi çaldınız lan ben yaptım İlk bunu bunu Allah Allah köylü var burada ana biletleri de koymuş içeri lan ben biletleri koymayı unuttum Hasan Neyse paraları alırız çaktırma çaktırma başka ne var burada He burada bir araba park Yar sonra buradan başlıyoruz herhalde değil mi Tamam ilk önce ben deneyebilir

Miyim dene dene ilk önce ben deniyorum otur Hazır mısın hazırım bakalım nasıl gidiyor yurma gidiyoruz Bu ne lan Oh Hasan Çok iyi olmuş başım dönüyor anne oğlum efsane olmuş efsane bekle Ben deneyeceğim Dur lan yanlışlık şeyi kırdım şunu alacaktım yollayın beni Hasan onun üzerinden puan vereceğiz sonra sen de yap

Bakayım Bakın arkadaşlar ne olu [Müzik] oğlum nasıl Oğlum harbi Pro oyunu çok iyi yapmış Yüreğim ağzıma geldi Hasan kaç veriyorsun Onun üzerinden korkuyor 99 mekana 8 onun üzerinden 8 mi verdin yok mekana 8 verdim ş Abi bir tane puan veriyorsun komple ha komple Tamam o zaman 9 komple 9 verdi ben 8,5 veriyorum

Toplam puanın kaç oldu 8le 9 bu5 9 la 8 bu5 toplarsan kaç ediyor 9 bu 9 17.5 ediyor Hasan Hayır 16 bu5 matematik hocana buradan Selamlar 17,5 ediyor Aleykümselam 9 la 8 buu topladım 175 abi 9 k 9 9 ne kadar diyor 18 değil mi Tamam tamam işte buç çıkar

Biz 9 da 7 9 da 8 buğu topluyoruz Ama niye topluyoruz çıkartmamız niye çıkartıyoruz oğlum ikimiz puan verdik adama niye çıkartıyor Allah Allah neyse hadi ben senin yerini deniyorum şimdi nasıl mekana bakın mekana buraya Büfe yaptım satış yeri büfeye bak be adamlar taşıyor satış Büfe burada Pardon yemek

Yeri burada yemek yeri burada ya Ne Burada Samet parlak Samet Parlak oyuncak da var oyuncak da var yemekler de var Nasıl güzel olmuş değil mi İlk önce Pro oyuncu mu deneyecek gel Pro oyuncu buradan başlangıç buradan gel binmek isteyen binsin binmek isteyen misin Pro oyuncu Bin oğlum He Hazır mısın atıyorum

Oğlum dur Adam daha hazırım demedi niye başlatıyorsun Allah uçacak şimdi bronc uçuyorsun birazdan gökyüzüne çıkacaksın hmet abinin yeri Hiç güzel olmamış L nasıl güzel olmamış oğlum uçuyor Bak oradan h bak hızlanıyor sonra şu uza bak şu uza Bak oğlum bekle ben ne yapacağım gitti gördün mü dur dur dur dur araba yayı

Kaldıralım rayal rayal ş treni Al uçurun beni Hasan Hazır mısın buradan güzel bir söz söyle uçmadan önce ayçen ilk astronot beni kaydım Keşke oğlum pronu da seni uçurdu Evet ilk başta böyle bir yavaş alışt ya anladın mı Sonra Uçacaksın birazdan Evet geliyor geliyor uças Sen şimdi Şaka yapıyorsun sen tam tam tam

Nasıl O çok iyi lan zevkli değil mi Aynen Peki kaç veriyorsun falan y Lan nasıl y zekin o kadar Pr Sen kaç ya miden bulandı Allah Allah lan Pr D mı yedi onlar bulandı miden 9 verdi 8.9 9 yani 9 la 7’yi topladım 18 Oo güzel Pro

17,5 puan aldı Ben 18 puan aldım Hasan Sıra sende Dur ben bu benim bozuk olabilir ya bozuksa düşük puan alırsın ona göre Evet büfe müfe var mı Evet Elmas Elmas da tamam onları buradan alır dandik olmuş kapalı değil açık Bu ne oğlum ya neyse öylesini yap gönderdim uçur beni Selamünaleyküm

Yırmağa gidiyorum Oğlum bu ne ters döndüm ne oluyor Hasan bu ne Ne oldu Ne oldu kaldı burada a puanını Kırdım kırdım Evet Ark Giz Pro oyuncu oturunuz yadım sizi puanı kırdım Pro oyuncu Bakalım beğenecek mi güzeldi aslında bir yerde gaya hızlanmıştı zevkliydi abi of bakalım Pro oyuncu gidebilecek mi hoopa prolar güzel bayağı

Hızı of of of hıza bak ole lan aha bak burada BG giriyor baksana Abi bak or buraya atıyor Ne alaka işte işte bug olmuş bug olmuş Neyse B Abi bence bu bug olduğu için Bence doğru düzgün F yani o bgı saymadan Pro önc 6 verdi Pro önc 6

Verdi ben bunu veriyorum 7 6 daha 13 Lan ne oyundan çıkıyorsun alama alama yenmek de var yememek de var o zaman kazanan Samet parlak oluyor 18 parlak Pro oyuncu 17,5 Hasan 13 puan Samet parlak 18 puan yani Arkadaşlar ben proyum Hasan Noob Pro oyuncu artık Pro değil Umarım izlerken elenmiş isiniz Arkadaşlar daha

Fazla böyle hız treniyle videoyu istiyorsanız sevdiyseniz like atıp abone olmayı unutmayın yeni videoda Görüşürüz kendinize iyi bakın Bay bay solda tıkla Kanka Bak yeni video solda biz oraya geçiyoruz sola tıkla gel hadi orada görüşürüz bay bay

Ben Samet Bugün yine efsane ve eğlenceli bir video ile sizlerleyim. Noob vs Pro hız treni yapı kapışması yaptık. Çok güzel ve eğlenceli bir video oldu like atıp abone olmayı unutmayın. #minecraft #minecraftshorts #minecraftmemes #sametparlak

Discord sunucuma gel: https://discord.com/invite/sametparlak

Sosyal Medya:
İnstagram ► https://www.kisa.link/PyWX
TikTok ► https://www.kisa.link/PyWW ​
Twitch tv canlı yayın ►https://goo.gl/ipLgd3
Discord ► https://discord.com/invite/sametparlak

İş Teklifleri (Business): sametparlak44@gmail.com

Ben Samet, 2016’den beri YouTube ‘a içerik üretiyorum. Kanalımda Oyun , Gaming , Minecraft , Minecraft Türkçe , Minecraft Troll, Minecraft Türkçe Oynanış, Minecraft Gameplay, Oynanış , Gibi videolar yapıyorum.

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!

47 Comments

1. Samet ve Hasan abimizden gelen efsane bir video🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

2. Samet abi Hasan kopya çekti kopya çekti görünmez olup senin senin yerine geldi fotoğraf sabahta ben senin hayranın seni çok seviyorum sen tabi çok komik bir şey söyliyim hayır ben altı yaşındayım tam altı sanırım sen kaç yaşındasın ben senin için çok merak ediyorum o yüzden sormaya çalıştım merak ediyorum Ozan kaç yaşında Hasan ve pro oyuncu Apo’nun gerçek hayatta dili yok mu yoksa var mı yoksa proje bilerek mi söylemiyor proje yoksa gerçek değil mi deli yok merak ettim o bir sorsana bizim burada ben ay ben de cimbomluyum Cim Bom gol oto Avrupa’nın fatihi soru kırmızı aslan pes etmedi bak aslan ilk arıyım orayı kariyeri Harun turuncu geç götür müdürlük merak ediyorum. Yoksa bilerek mi öyle yapıyor

3. Benim karnem çok iyi Samet abi sizinki nasıl pro oyuncu Samet sen abim sizinki nasıl bu arada benimki benim 15 tatil bitince doğum günüm olacak benim adımda kuzey aslında şöyle benim adım kuzey gerçek adım kuzey su soyadım da Çap kuzey Çap ama soyadım ÇAP aslında bana bir şey söyle diyorlar Samet abi kuzey Muhammed Çapyolar bana bunu herkes öyle diyor benim köpek adın neydi unuttum 100 Gar benim göbek adım 100 Gar 100 Gar benim göbek adım